teka-teki.bangang.for.today

1. Kenape orang baru bercinta suka meraba-raba?
Sebab cinta itu buta

2. Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
Kuih salah bikin.

3. Binatang ape power Karate?
Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

4. Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
Pintu yang ade tulis 'TARIK'

5. Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?
Usus

6. Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
Kutu rambut

7. Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
Neneknye si katak

8. Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
Sbb lelaki ni kan 'buaya'

9. Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan'
Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan'

10. Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
Dua-dua tak kenal korang...hehe

11. Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
Tukang gali kubur

12. Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
Tahi hidung

13. Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ape...

14. Gajah terbang dengan ape?
Dengan susah payah......